Banen creëren voor jongeren binnen heel Europa
Het aantrekken van de toekomstige generatie huisdierbezitters is van cruciaal belang voor ons om een mooie toekomst voor huisdieren te verzekeren. Daarom is het ons doel om banen voor jonge mensen te creëren.
Onze doelstelling
Ons doel was om voor het einde van 2016 minimum 1500 banen en traineeships bij Nestlé Purina in Europa te creëren voor jongeren onder de 30.
Wat we tot nu toe hebben bereikt
100% gerealiseerd
We hebben ons doel meer dan bereikt. Sinds 2014 hebben we 2429 jongeren in dienst genomen. En we blijven banen creëren voor jongeren onder de 30 als onderdeel van het wereldwijde "Nestlé needs YOUth" initiatief van ons moederbedrijf. Het doel van dit initiatief is om voor 2020:
- 45.000 tot 50.000 plaatsen voor stages en traineeships te creëren;
- een betere samenwerking te realiseren met externe partners om deze te motiveren zich bij ons aan te sluiten en de impact te vergroten;
- ieder jaar 20.000 tot 25.000 banen te creëren voor jongeren onder de 30.
Lees hier meer over het 'Nestlé Needs YOUth'-initiatief.
Onze impact
Onze beloften
We zetten ons in voor huisdieren, de mensen die van ze houden én voor onze planeet. Daarom zijn we 10 beloften aangegaan, die in 2023 moeten zijn gerealiseerd.